bloglovin

Jobb på tatueringsstudio...

Jag undrar ibland om man kanske skulle jobbat som jobbcoatch eller arbetsförmedlare då jag lyckas hitta jobb till vänner och bekanta, tycker dessutom att det är superroligt. Para ihop rätt person med rätt jobb är ju kul och går det sedan bra för personen är det ett ännu större plus, känns som att man gör något bra jue:)) och man får se det där leendet från personen som får jobbet:))

För ett halvår sedan så hade nästa jobb inte varit några problem att para ihop rätt person med men nu är det dock lite svårare så därför lägger jag upp det på bloggen så får man höra av sig till mig;)

En tatueringsstudio som söker en administratör/ansikte utåt/ allt i allo i princip. Gillar man tatueringar och sånt så måste ju detta vara ett superroligt jobb. Så om det är du eller någon du känner som passar superbra till detta, släng iväg ett mail eller en kommentar här så hör jag av mig;)

Peace out;)
2012-05-15 @ 19:17:32 Jobb Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0