bloglovin

För vuxnare öron;)

Ja ingen har väl undgåt Michel Teló´s låt "Ai se eu te pego", själv tycker jag att den blev jobbig redan efter en vecka, känns som att den är för tonårsflickors öron som egentligen inte fattar vad han sjunger utan bara har lärt sig den något löjliga dansen och refrängen utantill.
Men så kom räddningen, från min älskade Pitbull, jepp ah jag blir ju bara så åhhh till mig när jag hör hans röst njami njami:))
Så remixen Pitbull gjort på denna låt gör den hörbar igen och faktiskt bra, känns som en "vuxnare" version:)

När han sjunger ut orden..."Oh, if I catch you...." Så sjunger jag fint tillbaka "Oh you can sooooo catch me";)



 
2012-05-09 @ 17:52:58 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0