bloglovin

Alina Devecerski ....Hörru', du måste flytta på dig...

....flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta, du måste flytta på dig...
 
Tycker att alla här i Sverige borde hålla ögonen öppna för denna tjej som kommer regera denna sommar med sin "Flytta på dig" låt, som sedan ett tag tillbaka har blivit något av en morgonmantra låt för att få igång mig. Helt underbar, sådan energi i låten och man kan bara inte sitta still när man hör den.
Jag ser redan framför mig, varma sommarkvällar på uteställena i lätta kläder och underbart goda "fruktdrinkar", alla "hoppar" på dansgolvet och tjejerna sjunger i kör "...jag bygger bygger upp och du river river ner....

Se upp och flytta på er, för här kommer Alina Devercerski:))

2012-05-08 @ 16:21:49 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0