bloglovin

Kärlekspåminnelse:)

Fick ett helt underbart vackert tackkort igår från Miki och Dani. Tycker att bilden utstrålar sådan genuin kärlek att den fick plats på mitt nya fina bord med nya fina duken:) så nu varje dag när jag kommer hem eller går in i köket så möts jag av bilden och fylls genast med värme och kärlek och får ett leende på läpparna:)
Vissa har tavlor, andra har blommor, någon har affirmationstavlor och jag har nu denna som får symbolisera kärleken i vardagen.

Så tack för det fina kortet som faktiskt skänker glädje i vardagen;)

2012-03-27 @ 14:59:50 Smartson Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Så fint så! :)

2012-03-28 @ 21:57:03
URL: http://Maddes.shapemeup.se
Postat av: Anonym

2012-03-28 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0