bloglovin

Svar på folks frågor:)

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vad är det äldsta klädesplagg du fortfarande äger och bär?

hmm oj, en kavaj som faktiskt var min systers först, den är hela 14 år gammal men ser lika ny ut fortfarande och helt inne nu;)

Vad gör dig glad?

Kärlek:))

Vilken persons födelsedagsfest skulle du helst vara inbjuden till?

P.Diddy, eftersom jag tyvärr missade hans fest för ett par år sedan i Oslo:((

Vad står det i det första sms:et i din inkorg i mobilen och vem är det ifrån?

"Man kan säga rätt skönt" men det är inte som det låter:)) Fick en bild från en vän som njuter vid havet...

Vilka är dina tre sämsta egenskaper?

Oj, envis, lathet och åter envis;)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

2012-01-03 @ 01:26:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0