bloglovin

Whitnet Houston

Okej, något scary och en aning dåligt samvete har jag idag. I fredags kväll sitter jag i bilen med väninnan och en låt med Whitney börjar spelas (från hennes senaste album), jag byter snabbt radiokanal och uttrycker mig följande "Gå och dö knarkare", och så vips inatt så dog hon, ehhh jag menade ju inte att hon skulle ta det bokstavligt...:(( Jag säger aldrig så om någon alls så jag vet inte riktigt vad som riktigt flög i mig att säga det, min väninna tittade på mig, höjde ögonbrynet och sa "vad elakt".

Gillade hennes första skivor, den senaste skulle hon struntat i helt. And the drugs, come on....! Men men, life gives and life takes...

Så här kommer därför 4 av mina favoriter som en hyllning till den Whitney INNAN hon började förstöra sig själv!!
Gudinnan på balader;)


  

Kommer aldrig att glömma första gången som man såg Bodyguard, grät lika mycket då som nästkommande 100 gångerna...






"And if I should dye this very day, don't cry couse' on earth we weren't meant to stay..." /Whitney H.


 








Och givetvis, the BEST of them all....Nu ryser jag allt.... Många har försökt sig på den och enligt mig kan INGEN fixa den:))


2012-02-12 @ 19:35:59 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0