bloglovin

Lyx i förpackning;)

Åh vad jag har lyxat till det och det är jag såååå värd:)))

Återkommer med "resultat" över vad jag tyckte om de produkter som är nya för mig.
Men Estée Lauders Magnascopic mascara = bästa mascaran någonsin, förvandlar fransarna till lååånga och fylliga:)) har varit en favorit i många år nu (och då har jag provat mååånga)!

Deras advanced Night repair är också något jag starkt kan rekomendera. Jag använder den bara under natten även om vissa har den natt och dag. Lägger på serumet på de område i ansiktet som är lite problemområde, efteråt lägger jag på créme som vanligt. Man känner och SER skillnad rätt fort:))

Parfymen, ah vad ska jag säga, en favorit det med:))

Allt detta kan köpas på olika hemsidor men jag föredrar de helt underbara och kunniga tjejerna inne på kicks i Landskrona:))

Love:))

2012-08-28 @ 19:29:13 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0