bloglovin

Jobbiga expediter

Jag har misslyckats med ett mission idag som fortfarande grämer mig enormt mycket!!!!!
Min älskade mamma messar mig på jobb idag att hon köpt present till mig. En skjorta för en helt löjligt enorm summa på Marc i Landskrona. Dels så gillade jag inte skjortan och dels så var just det märket INTE värt de pengarna om man nu ska vara så rak på...:/
Så jag går in för att lämna tillbaka den, hittar inget annat som faller mig i smaken men hon vägrar tydligen att lämna pengar tillbaka så hon snackar omkull mig och ger mig knappt en syl i vädret. Det som händer 30min senare är att jag lämnar butiken utan någon vara, utan pengar och utan kvitto!!! Hur F*N gick detta till, hur kunde jag misslyckas så totalt med det???!!! Jag vet att hon kommer att prata omkull min mamma imorgon likaså så totally wasted money:(((
Nu sitter jag här i Malmö och irriterar mig fortfarande över detta och vill snart gråta:((

Jag vet dagens i-lands problem men fett irriterande när pengar kastas bort på onödigheter och när en så jobbig expedit inte kan acceptera att man faktiskt inte vill ha något från butiken:/

2012-08-31 @ 18:44:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Tvinga dit pappa :P

2012-08-31 @ 23:05:29
URL: http://Maddes.shapemeup.se
Postat av: Madde

Hoppas det löser sig!

2012-09-01 @ 13:35:22
URL: http://maddes.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0