bloglovin

Sommarens dänga;)

Jag måste skryta med att säga att jag alltid har haft ett öra för musik, vet direkt om en låt blir hit eller inte. En gåva hahaha;) Ni som trodde eller fortfarande tror att den lilla sydamerikanska versionen av Justin Bieber, Michael Tego syftar jag då givetvis på med sin låt Ai se eu te pego kommer att vara en sommardänga tror ju så feeel. För det första så släpptes den låten 1-2 månader FÖR tidigt för att kunna hålla sig på topp ända till sommaren så sorry Tego.

Däremot så finns det en STOR potenciell sommardänga som jag redan är totally hooked på sedan ett tag tillbaka....hoo mi gusta gusta.....Eller jag rättar mig, detta ÄR sommaren 2012's sommarhit!!!

Jag vet att jag ialla fall kommer, i mina sommar outfits, stå på dansgolvet och ge gärnet till denna hit.

Originalet är lite för lång, 8minuter och heter La banda som The Cube guys gjort och dessutom är den lite för torr men ihop med Luciana så blir denna låten så jäkla FET så det heter duga!!!

ENJOY;)


2012-04-02 @ 14:54:09 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0