bloglovin

Skådespelerskor sökes

Att jobba med film är ju riktigt roligt, jag älskar ju ALLT jobb "bakom kameran" och NEJ, det är inte glamoröst alls om ni tror det men älskar det ändå. Men just denna film AHHHhhh a dream come true:))) tyvärr kan jag inte säga vilken det är men jag skriker av lycka varje bara jag tänker på det:))

Men det som är relevant nu är följande, en Serbisktalande kvinna mellan 44-55 års ålder sökes så känner du/ni någon eller du själv kanske så släng iväg ett mail omedelbart till mig, mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">[email protected]

Peace;)

2012-04-16 @ 14:19:11 Jobb Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0