bloglovin

DEJTING...

Har verkligen inte för vana att titta på Bonde söker fru men den kanalen står på medan jag jobbar på datorn, och jag slogs av häpnad när den ljushårige hästkillen skulle läsa sina brev nu, WOW vilka vackra tjejer som skrivit in och sökt...
Det får mig att fundera vidare på VARFÖR så många vackra tjejer/kvinnor är singlar. De senaste män jag dejtat eller bara stött på på sistone har alla slängt ur sig följande 3 meningar;

"Gud vad vacker, men hur kommer det sig att en kvinna som DU är singel?"
Ja, har man inte redan slagits av tanken innan så lär man ju göra det nu, ja varför är man singel egentligen, kanske för att män idag är för fega!?

Sedan kommer nästa mening;
"Vackra tjejer kan man inte vara tillsammans med för risken är stor att hon lämnar en för någon annan eftersom hon kan få vem som helst"

Öh hallå, vad snackar du om, what an idiot, varför skulle man lämna någon man är ihop med och trivs med bara för att man är vacker och kan få vem som helst?! Seriöst, skaffa lite stake och självförtroende istället män, och var glada när ni går bredvid en vacker kvinna som andra tittar på istället för att tro att hon ska dra för att någon annan tittar..!

"Varfö vill du träffa mig? Du är ju någon som skulle kunna vara ihop med en kirurg, advokat, statsminister o.s.v"
Och där kom den sista, om jag nu kan få vem jag vill ha som du påstår och har ändå valt att vara med dig, fatta att jag då faktiskt gillar dig, annars hade jag ju varit med en brain kirurg eller vad du nu får för dig...

Detta är anledningen till varför såååå många vackra och bra kvinnor där ute är singlar, för att männen är för rädda och inte ens ger en chans!!

Den där bonden sa ju samma sak, "De är ju så snygga, mycket snyggare än mig, en helt annan liga"!

Grabbar, skaffa självförtroende och lite cohonas och fatta att det faktiskt finns de som är världsvackra och intelligenta som vill vara med just DIG, av många anledningar...


Puss och Kram
2011-09-07 @ 20:36:49 Love Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0