bloglovin

HP Pavilion dm1-3110eo Notebook PC

Jag har fått chansen att kanske bli utvald att få prova på HP's nya lilla söta Pavilion dm1-3110eo Notebook PC. Jag hoppas verkligen på att bli utvald, hade verkligen varit lägligt då jag nu i 3 månader gått runt och försökt bestämma mig om vilken laptop jag ska satsa på då min älskling Asus har gjort sitt, hela 5 år fick vi tillsammans och att den överlevt så länge är ett under även om jag var tvungen att ge den lite CPR haha
Svårt att bestämma sig om vilken man ska satsa på, ska man fortsätta på PC eller ska man gå över till MAC, det är frågan så detta hade varit bra att få testa:))

Jag bifogar deras reklamfilm så att ni får se vilken jag menar, enligt videon är den rätt cool, kolla själva (minus musiken:/)

 
http://smartsontestpilot.se/hp-pavilion/bli-testpilot/
2011-05-03 @ 14:45:55 Smartson Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0