bloglovin

LG Optimus 2x

Lg släpper en ny mobil som verkar rätt intressant för annars så skeptiska mig när det kommer till teknik då jag är en rätt inbiten Nokia fan. Hr behövt byta mobil i ett halvår nu men ingen har fångat mitt intresse tillräckligt mycket. N8 var intressant men folk klagade på att den klöddade mycket och Iphone skulle jag aldrig få för mig att skaffa, det vore som att gå på bal i gymnastikskor, never gonna happend...
Så Lg'n hmmm ja, vi får se vad jag tycker om den, ska ialla fall ta mig en titt på den...

2011-03-23 @ 12:01:55 Smartson Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0