bloglovin

IPL

Oj oj oj vad längesen jag skrev här, dåligt av mig I Know men har haft sååå enormt mycket att göra att jag verkligen inte haft tid över till detta, känns som om man måste ha ganska mkt fri tid över om man ska kunna blogga regelbundet... Twittra går lite lättare, så vill ni fö.lja mig där så gör det istället då jag uppdaterar där heeela tiden. Jag är en twitter more than a blogger jelena.doj heter jag, find me.Nu ska jag ialla fall iväg på mig 4:e IPL laserbehandling och denna är gratis wohooo. Har tagit en rejäj smärtsillande tanblett nu för jag orkar inte den äckliga smärtan även om den är totally värd det resultat man får sen...
2011-03-09 @ 12:55:46 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0