bloglovin

Ny teknik bör införskaffas - kanske LG Cinema 3D

Som sagt i mitt förra inlägg så har nästan all teknik smådött och ny bör införskaffas men det är ju HUR SVÅRT som helst att hitta rätt i denna djungel av nya tv, datorer och mobiler...

Här är en ny grej som man kanske bör testa, om man får chansen vill säga, en 3D tv från LG. Smartson har 3 stycken som de ska lotta ut till 3 riktigt lyckliga testare, ÅÅÅÅååhhh vad jag vill bli en av dem...





Men om inte jag har tur kanske du har så gå in och anmäl dig;)


http://smartsontestpilot.se/lgcinema3d/bli-testpilot/

/Love J.

2011-06-15 @ 18:42:34 Smartson Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0