bloglovin

Jobb vs semester

Jag har velat om att åka på det här bröllopet hur länge som helst och till slut tar jag beslutet och bokar flygbiljetten efter att en "viss person" gav mig ett svar som jag inte velat ha (lång historia). Idag får jag samtalet att jag fått jobbet på en produktion med en filminspelning. Ja, absolut att jag tar jobbet, vi disskuterar och jag säger att jag är bortrest 25 juli till 5 augusti, "Oj", säger han, inspelningen börjar 25!!! Men vad f*n då, han blev lika frustrerad, speciellt när jag sa att jag bokade biljetten för typ 2 dagar sedan, "Varför ringde jag dig inte direkt i måndags" säger han!? 
Ja, jag säger detsamma, men det var väl inte meningen!

Hoppas detta bröllopet är sååå värt det hahaha 
2011-07-15 @ 16:18:45 Jobb Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0