bloglovin

Silk-épil 7 Dual Epilator på Smartson

Jag har en fobi och det är hår på min egen kropp, hatar det och har försökt ALLT, laserborttagningen var ju bäst i slutändan men något dyrt kanske och det kräver tålamod.

Men sen gav jag faktiskt epilatorn en rejäl chans och fakrtiskt så är jag supernöjd. Jag kanske har en äldre varient som gör att det tar något längre tid, man måste liksom planera det bra men resultatet är ju super och det bästa är att det varar länge.
Nu så har Braun kommit med en ny epilator som verkar vara som bilarnas Maserati, man kan använda den i duschen vilket är a HUGE deal, den ska vara snabb och bäst var när jag såg "Close-Grip-teknologin" ="De 40 pincetterna har utformats för en optimal vinkel och för att fånga hårstråna ännu närmare huden för bättre avlägsnande av korta hårstrån"

Denna bara MÅSTE jag ha ju:)))





Vill du också ha chansen att få prova denna så klicka på följande länk;

http://smartsontestpilot.se/braun-silkepil/bli-testpilot/


2011-12-02 @ 14:22:48 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0