bloglovin

NEUTROGENA Spakväll:))

Åh hade en riktigt mysig spakväll med några goa töser:))


Fick prover
från Neutrogenas
nya serie spot stress control så samlade ihop tjejerna för lite taco middag, det var längesedan jag åt taco mmm gott var det. Sen blev det en STOR skål med fruktsallad och choklad + grädde till som topping i våra morgon/mysrockar. Vi delade med oss lite tips och trix om hudvård och provade givetvis de nya Neutrogena produkterna som jag faktiskt helt ärligt måste säga är riktigt bra, jag kan inte sluta smeka min egen kind så lent och fräscht det känns.


Skrubben först, sen den trippelverkande
Toner som visserligen svider en aning när man duttar
på det (använd bomullpads till), men det svider till där det är orent och där man pillat lite, kanske försökt trycka någon finne eller så. Till slut tar man den riktigt sköna cremen som är lite geléaktig men man känner hur den tränger in i huden direkt och lugnar hyn.


Detta ska jag faktiskt ge en riktigt chans, precis lagom nu när mina hudvårdsprodukter
från Clarins
har tagit slut (det funkade inte kan jag säga, så totalt bortkastade 1000kr)


Det bästa med produkterna förutom att de funkar är priserna.

Scrubben kostar ca 71,50.- för 150ml

Tonern (Cleansing lotion) ca 54.- för 200ml

Krämen ca 71,50.- för 40ml


Jag lovar att återkomma med resultat efter någon tids användning... Peace
out
Spakväll med tjejerna och Neutrogenas nya produktserie

2010-10-21 @ 23:02:41 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0