bloglovin

Kanal 5 operationer

Jag måste säga att jag är något trött på alla dessa dokumentärer som bara visar den negativa sidan av alla skönhetsoperationer, ska inte någon ta och visa den possitiva sidan någon gång. Det är så liten prosent som misslyckas av ALLA skönhetsoperationer som görs dagligen runt om i världen.
Oftast så visar alla dessa dokumentärer och liknande om de misslyckade operationerna som utförts av icke legitimerade kirurger, av fuskare och så vidare, men då säger jag "HEY, du får skylla dig lite själv som inte kollar upp både kliniken, kirurgen och resten av personalen tillräckligt bra"!
Jag har själv gjort ett ingrepp, väldigt litet but still, jag har silikon i överläppen och även om det bara gällde läppen så gjorde jag världens reaserch om allt från risker, läkaren, kliniken och så vidare för jag ville vara säker på att det skulle vara så som JAG vill. 3 år senare är jag fortfarande supernöjd med resultatet och med mina fiiinaaa läppar, så tack DR. KOVACEVIC i Serbien på kliniken Mirabilis:)

Så alla ni som ska göra eller planerar något ingrepp, ta och gör efterforskningar innan så slipper ni bli missnöjda och bittra för att sen vara med och göra dessa dokumentärer;)
Peace out!

http://kanal5.se/web/guest/program/-/artikel/av/b7xA/1097/4607437/1.0
2010-11-30 @ 20:17:19 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Allmänt Bloggparaden Blogvertiser
Share |
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se RSS 2.0